פאדגורו

יסודות התכנות ופיתוח חשיבה שיטתית מבית "פאדגורו" 

 

אודות התכנית:

בתכנית מבית פאדגורו, נחשפים התלמידים לאפליקציות מגוונות, אשר יקנו להם מושגים בסיסיים מעולם מדעי המחשב והתכנות, ויאפשרו להם להתנסות בפעילויות לפיתוח חשיבה שיטתית. הלימוד בהנחיית פאדגורו מתבצע דרך אפיזודות משחקיות מאתגרות בסיוע הדרכה צמודה. באפשרותם של כל תלמיד ותלמידה להתקדם בקצב שלהם, ובאפשרותם גם לשחק גם בבית תוך שיתוף בני המשפחה בחווית הלמידה והמשחק התכנותי. על מנת  להעמיק בידע, במיומנויות וברכישת הכלים הבסיסיים. התוכנית הינה מותאמת גיל – בקצב ההתקדמות, ברמת התכנים המונגשים, במגוון הפעילויות, ובתוצרים.

 

במהלך השיעורים, באמצעות השיח הכיתתי, העבודה בזוגות והתרגול במשחקונים השונים, יבינו התלמידים כי מותר להם לנסות ולהתנסות, לתרגל ואף לטעות, שכן מטעויות לומדים, צומחים ומתפתחים. האפליקציות בהן אנו משתמשים בתכנית מדעי המחשב של פאדגורו מאפשרות לתלמידים לקבל משוב מיידי, לחזור על הפעולה ולבצע אותה בשנית, בשלישית ואף יותר, עד שיגיעו לפתרון הנכון.

 

חווית הלמידה מתקיימת בדרך בה הילד לומד, בסיוע אייפדים, ובליווי מדריכים המתווכים לו את החומר הנלמד במגוון שיטות, לרבות תרגול באייפד ושימוש באפליקציות המשלבות "משחוק" GAMING לצורך למידה. במהלך המפגשים מנהלים התלמידים  דיון כיתתי בחומר מעורר חשיבה, פועלים בקבוצה ובזוגות, ולעיתים גם באופן יחידני, מתמודדים עם אתגרים חשיבתיים ופותרים בעיות. האפליקציות המשמשות ללמידה נחלקות לשני סוגים, אפליקציות  "סגורות" בהן משחקים לשם תרגול וחזרה על המושגים שנלמדו, וכן באפליקציות "פתוחות", בהן התלמידים נדרשים לתכנת ולבצע פרוייקטים אישיים. 

 

באמצעות הפרוייקטים האישיים מיישמים את התוכן העיוני שנלמד, מחדדים את היצירתיות והמקוריות, ומשכללים את יכולות ההצגה מול קהל, הדיון ההתייעצות השיתוף בידע, ועוד.

 

פאדגורו בע"מ  – fun@padguru.net – 055-6606133 – www.padguru.net